GROUPM, REKLAM AMAÇLI OLUŞTURULAN ALANLARA KARŞI YENİ KORUMALAR SUNUYOR

GROUPM, REKLAM AMAÇLI OLUŞTURULAN ALANLARA KARŞI YENİ KORUMALAR SUNUYOR

GROUPM, REKLAM AMAÇLI OLUŞTURULAN ALANLARA KARŞI YENİ KORUMALAR SUNUYOR

GROUPM, REKLAM AMAÇLI OLUŞTURULAN ALANLARA KARŞI YENİ KORUMALAR SUNUYOR

JOUNCE MEDYA İLE YAPILAN YENİ İŞBİRLİĞİ, GELİŞMİŞ TANIMA VE ALAN TAKİP KABİLİYETLERİNİ GROUPM’NİN ENDÜSTRİYEL LİDER SÜREÇLERİ İLE BİRLEŞTİREREK MÜŞTERİ KAMPANYALARINI DAHA FAZLA KORUMAYI AMAÇLIYOR

New York (21 Ağustos 2023) — WPP’nin medya yatırım grubu olan GroupM, bugün Reklam Amaçlı Oluşturulan (MFA) web siteleri ve alanlara karşı yeni korumaların tanıtımını yaptı. İleri düzey tespit ve alan takip teknolojilerini kullanan ek korumalar, GroupM ve programatik tedarik zinciri yönetiminde endüstri lideri olan Jounce Medya arasındaki yeni işbirliği ile mümkün hale getirildi. İşbirliği, GroupM’nin MFA alanlarını takip etme konusundaki endüstri lideri teknolojisini Jounce’un alan takibi teknolojisi ile birleştirmesini içeriyor. Bu işbirliği, yeni teknolojilerin MFA sitelerinin hızlı bir şekilde oluşturulmasını, içerikle doldurulmasını ve ölçeğini artırdığı bir dönemde gerçekleşiyor. Bu önlemler, müşteri kampanyalarını gereksiz medya yatırımından ve düşük kaliteli ortamlardaki reklam varlığından korumayı amaçlıyor. GroupM ve Jounce arasındaki işbirliği, müşteri markalarını ve bütçelerini korumaya ek olarak, Ebiquity ve Scope3 tarafından yapılan son araştırmada rapor edilen, MFA web siteleri ile ilişkilendirilen önemli karbon ayak izi riskine maruz kalmadan, GroupM’nin medya tedarik zincirinin sürdürülebilirliğini daha da artırıyor. GroupM’nin Küresel Yatırım, Programatik Üst Düzey Direktörü Rory Latham, “Müşterilerimizin medya yatırımlarını korumak için sürekli olarak çalışıyoruz” dedi. “MFA alanlarıyla ilişkilendirilen zorluklar, medya ekosistemi hızla evrildikçe daha da karmaşık hale gelebilir. Jounce ile işbirliğimiz, müşterilerimiz ve onların hedef kitleleri için anlamlı değer sağlayan ilgili reklamlar sunmaya yönelik taahhüdümüzü yansıtıyor. Bu, sadece müşteri bütçelerini ve itibarını korumak için kullandığımız mevcut üstün müşteri kampanyası teslimat süreçlerimizi güçlendirmekle kalmıyor, aynı zamanda GroupM tarafından uygulanan kampanyaların müşterilerimiz için mümkün olan en sürdürülebilir şekilde her doların değerini en üst düzeye çıkarmasını sağlıyor.” Yakın zamanda yayınlanan ANA Programatik Medya Tedarik Zinciri Şeffaflık Çalışması, GroupM-Jounce işbirliğinin önemini vurguluyor. Aynı zamanda GroupM Premium Pazarı içinde satın almanın avantajlarını da artırıyor, burada GroupM yatırılan dolarların hareketi etrafında şeffaflık ve verimliliği sağlayarak müşterilerin bütçelerini en üst düzeye çıkarmalarına ve daha iyi iş sonuçları elde etmelerine olanak tanıyor. Jounce Medya’nın Kurucusu Chris Kane, “Reklam Amaçlı Oluşturulan yayıncılar, hatalı medya KPI’larını sömürmeyi amaçlayan tedarik sağlıyor ve en saygın yayıncılardan reklam harcamalarını uzaklaştırıyor” dedi. “GroupM ile işbirliği yapmak açık bir seçenekti, çünkü tedarik zinciri sınıflandırma sistemimiz, sorumlu yatırım çerçevesi aracılığıyla mevcut süreçler ve araçlar ile sorunsuz bir şekilde entegre oluyor. Birlikte, GroupM’nin yerleştirdiği reklamın tasarlandığı hedef kitlelere ulaştığından ve gerçek yayıncıları finanse ettiğinden emin olabiliriz.”

GROUPM, REKLAM AMAÇLI OLUŞTURULAN ALANLARA KARŞI YENİ KORUMALAR SUNUYOR