İÇGÖRÜ VE ARAŞTIRMA EKİBİ
Daha fazla bilgi için: [email protected]
Tüketici davranışının doğru anlaşıldığından emin olarak, farklı veri setleri analizleri ile müşteriler için uygulanabilir içgörüler ortaya çıkarılacağından emin olur. Bölüm olarak daha iyi sonuçlar için anlamlı çözümler bulmaya odaklanır. İçgörü ve araştırma ekibi, geleneksel araştırmalar ve davranışsal veri üzerinden geliştirdiği analiz yöntemleri ile marka problem ve ihtiyaçlarına anlamlı ve aksiyona yönelik çözümler bulmaya odaklanır.
Geleneksel ve yeni nesil araştırma, web dinleme ile veri analizi ve içgörü uzmanlıkları ile iç ekipler ve müşteriler için öncelikli ihtiyacı saptayarak sonrasında da en uygun metodoloji ile çözüm yollarını geliştirir. Temelde precision marketing, tüketici araştırmaları (offline-online), sosyal medya ve web dinleme, alışveriş datası üzerinden veri analizi ile içgörü oluşturma ve raporlama hizmetleri verir.