GroupM Türkiye Hizmetleri

Globalde sahip olunan özel toollar ve ürünler ile lokalde farklılık yaratarak diğer ajanslardan ayrışır.

Strateji, planlama ve performansı odak noktası alarak, veri aktivasyonu ve teknolojisi, e-ticaret, inovasyon & partnerlik ve ​programatik satın alım & Xaxis uzmanlığı ile müşterilere en iyi hizmeti sağlar.

İNOVASYON VE PARTNERLİKLER

Daha fazla bilgi için: [email protected]

Ajanslar ve müşteriler için fark yaratan sonuçlar almak ana hedeftir. Bu doğrultuda GroupM Türkiye’nin, pazar lideri konumunu güçlendiren dijital yayıncılar, platformlar, veri sağlayıcılar ve start-uplar ile global ve yerel ortaklıklar kurup yöneterek, kritik rekabet avantajları oluşturma uzmanlığına sahiptir.

Ekibin ortaklık yaklaşımı 8 ana başlık altında toplanır: ortan ürün/servis geliştirme, yetkinlik artırma, iş yapış şekli, sosyal etki, marka güvenliği, hacim yaratma/artırma, dijital transformasyon, premium hizmet/ürün.

Programatik Satın alım & Xaxis

Daha fazla bilgi için: [email protected]

Xaxis, GroupM’in programatik satın alım dikeyinde uzmanlaşmış birimidir. 2011’den beri 40 ülkede teknoloji agnostik olarak marka güvenliği, yapay zeka, data aktivasyonu konularını hizmet merkezinde tutarak çalışmalarına devam eder.

Müşterilere en iyi programatik satın alım deneyimini sunmak ve iş sonuçlarını gerçekleştirmek için global ekiplerin geliştirdiği yapay zeka (Artificial Intelligence) teknolojisi Copilot yardımı ile performans metriklerini (CPV, CR, CTR, Conversion, Reach, CPCV etc.) insan müdehalesini minimuma indirerek optimize eder, aynı zamanda data aktivasyon ve analiz çözümleri ile de hizmet verilen müşterilerilerin hedef kitle analiz çalışmalarını gerçekleştirip hazırlanan analizleri alakalı kullanıcılara erişmek ve markaların iş sonuçlarını iyileştirmek için kullanır.

E-Ticaret

Daha fazla bilgi için: [email protected]

GroupM E-ticaret ekibi, eticaret süreçlerinde destek ve danışmanlık sağlar. E-ticaret perspektifinde tüm pazarlama kanallarını bütüncül bir yaklaşım ile ele alarak; müşterilerin satın alma yolculuğunun sorunlu noktalarının tespit edilmesi, hedef kitlenize göre uyarlanmış bir arayüz ve deneyimi sağlanması, doğru pazarlama kanallarına yatırım yapılması konularında destek sağlar.

Danışmanlık hizmetlerinin yanı sıra; pazar yeri kurulumu, mağaza ve reklam yönetimi ile optimizasyonu, 3. taraf şirket ve araçların yönlendirilmesi ve yönetimi, E-ticaret kanallarındaki stratejilerin belirlenmesi gibi alanlarda kampanya, ürün planlaması konularında destek verir.