GroupM Nexus

Reklamların insanlar için en iyi şekilde hayata geçirilmesini sağlayan teknoloji ve yapay zeka ile güçlendirilmiş aktivasyon hizmetleri ve içgörüleri sunuyoruz.

Dijital kanallar, platformlar, arama, sosyal medya, programatik reklamcılık, yapay zeka, kanallar arası verimlilik artırımı ve veri odaklı teknolojiler konusunda sektörün lider medya performans uzmanları olarak, her yıl GroupM tarafından yönetilen iki milyondan fazla kampanyanın aktivasyonundan sorumluyuz.

Bağlantılı Yetenekler

Birbirinden Beslenen Tek Bir Topluluk

GroupM Nexus, reklam operasyonları, erişilebilir içerik ve TV, yapay zeka, ticaret, programatik, arama ve sosyal medya gibi alanlarda uzmanlaşmış 9.000’den fazla profesyoneli bir araya getiriyor. Amacımız, dijital kanallar ve platformlar üzerinden etkileyici sonuçlar elde etmek ve çalışanlarımız için gelişim odaklı kariyer fırsatları oluşturmak.

Bağlantılı Teknoloji

Büyüme İçin Tek Performans Motoru

Çok kanallı içgörü sağlamaya odaklanarak, kampanya planlama, etkinleştirme ve optimizasyonu için mevcut ve gelecekteki teknolojileri birleştiren yeni bir teknoloji motoru geliştiriyoruz. Bu sonuç odaklı motor, makine öğrenimi ve yapay zeka (AI) ile desteklenecek ve veri odaklı kararlar alarak sürekli optimizasyon yaparak daha verimli ve kişiselleştirilmiş kampanya performansı sunmayı sağlayacak.

Bağlantılı Düşünce

Tek yapı organizasyonu ve yaklaşım

Dünyanın önde gelen küresel medya performansı yetenekleri ve teknolojilerinden güç alarak, müşterilerimiz için ölçekli ve hızlı şekilde özelleştirilmiş, sonuç odaklı dijital yetkinlikler sunan bir müşteri etkileşimi modeli benimseyeceğiz.

Doğru çoklu kanal kampanyalarını ve içgörülerini sunma sözünü yerine getirmekteyiz

Medyanın tüm kanallar, platformlar ve cihazlar arasında daha şeffaf olması gerekiyor. Kanal bağımsız, sonuç odaklı bir yaklaşım ve net bir şekilde tanımlanmış, müşteriyle karşılıklı mutabık kalınan hedefler, tüm müşteri kampanyalarında standard hale getirilerek, bir temele oturtulmalıdır. Bu dönüşümü sürdürmek için, GroupM Nexus aracılığıyla, arama, sosyal medya, programatik, adreslenebilir/hedeflenebilir ve daha fazlası gibi alanlarda sektör için yeni ölçütler belirlememize imkan sağlayan, yetenekli teknik uzmanlar, yazılım geliştirme ve çevik, bağlı süreçler ve ekiplerle dünyanın önde gelen küresel medya performansı organizasyonuna yatırım yapıyoruz.

Müşterilerimizin dijital medya kampanyalarının doğru bir şekilde zamanında başlatılmasını sağlamak için buradayız.

Reklam Operasyonu ekibimiz, Reklam sunumu (ad serving), zenginleştirilmiş medya uygulaması (rich media) ve reklam teknolojisi partnerlerinin teknoloji danışmanlığını ve hizmet düzeyi yönetimini sağlar. Ayrıca yeni müşterilerin entegrasyonu, Dönüşüm Etiketleri yönetimi ve teknik kalite güvencesi sağlama konularında yardımcı olur ve yaratıcı, hedefleme ve raporlama sorunları için ilk temas noktası olarak hizmet verir. İş akışı uzmanları olarak, kodlama, yaratıcı yönetim v etiket yönetimi dahil olmak üzere goat reklam operasyonları ekiplerimiz, başarılı kampanya lansmanları için zamanlama ve süreçleri optimize etme konusunda danışmanlık yapmaktadır.

Aynı zamanda İletişim merkezleri (communication hubs) ve pazar uzmanları olarak hizmet vererek, zenginleştirilmiş medya uygulaması, reklam sunucuları, yaratıcı gereksinimler/en iyi uygulamalar, reklam doğrulama, bot dolandırıcılığı ve görünürlük dahil olmak üzere izleme için en iyi teknolojilere yönelik çözümler sunarlar.

Kampanyalar giderek sonuç odaklı hale geliyor, özellikle de izleyici odaklı planlamanın standart hale gelmesiyle birlikte, üçüncü taraf çerezlerin kullanımının sonlanması ve reklamları hafif ya da reklamsız platformların sayısının artmasıyla, gelecekte tüketicilere ulaşmak için daha az fırsat olacak.

Bu, reklamcılığın geleceğinin, medya ve yaratıcı unsurların birleştirilerek tüketiciler için daha ilgili deneyimler sunacağı bir dönem olacağı anlamına geliyor. Medya ve içerik arasındaki güçlü ve hassas hedefleme stratejisi, markaların mesajlarının ve yatırımlarının potansiyelini ve performansını daha kapsamlı bir şekilde ortaya koymasına yardımcı olacaktır.

GroupM Nexus, “Addressable Content Practice” ve “Finecast” aracılığıyla müşterilerinin içerik oluşturma sürecinden satın almaya kadar tüm hedeflenebilir reklamcılık sürecinde yer alır. Choreograph’ın gücüyle, medya tarafından bilgilendirilen, veriyle desteklenen ve teknoloji aracılığıyla tüm kanallar, platformlar ve cihazlar üzerinden sunulan çok kanallı içerikler yaratma ve üretme yeteneğine sahibiz.

Bugünün koşullarında, medya ve içerik üzerinden güçlü ve hassas bir hedefleme stratejisi, markaların mesajlarının ve yatırımlarının potansiyelini ve performansını daha iyi anlamalarına yardımcı olacaktır.

Teknolojinin, yapay zekanın ve kablosuz bağlantının yaygın kullanımı nedeniyle medya ekosistemindeki değişiklikler, pazarlamacıların ürünleri, tüketici deneyimini ve reklam deneyimlerini birçok sektör ve kanal üzerinden giderek daha fazla birleştireceği anlamına geliyor.

Yapay zeka yalnızca otomasyon sağlamakla kalmamalı, aynı zamanda insan zekasını güçlendirmelidir. İşte bu noktada, müşterilerimiz için fark yaratıyoruz. GroupM Nexus’un yapay zeka çözümü olan Copilot, dijital pazarlamacılar için gerçek iş sonuçları elde eder. Markaların tüketicilere ilham verici, anlamlı ve satın alma yönlendiren içeriklerle daha bilimsel bir şekilde ulaşmalarına yardımcı olma vizyonuyla başlayan Copilot, programatik reklamcılığı ele almak için veri temelli geliştirilmiş ve büyük veriye yönelik modüler ve tamamen özelleştirilebilir bir yaklaşım benimsemektedir. Copilot, deneyimli yapay zeka mühendisleri tarafından belirlenen özel parametrelere dayalı olarak medya harcamalarını optimize etmek için DSP üzerinde binlerce veri odaklı karar alır.

Özel uyarlanmış algoritmalar kullanarak, pazarlama zekasını güçlendiriyor ve kampanya performansını özgün iş hedeflerinize göre optimize ediyoruz.

Perakende medyasına, platformlarına ve algoritmalarına dünyadaki herkesten daha fazla hakimiz.

GroupM olarak, medya planlama, satın alma, ölçümleme ve optimizasyon konusunda sektördeki diğer herkesten fazlasını yapıyoruz. Maliyet tasarrufu sağlıyor ve paylaşılan bilgiden faydalanıyoruz. Dünyanın en büyük algoritma optimizasyon ekibine sahip olarak, kapsamlı özellik analizleri ve yönlendirici önerilerle müşterilerimize algoritmik avantaj sunuyoruz.

Pazarlar arasında teknoloji platformları, pazar yerleri ve perakendecilerle uzun vadeli stratejik ortaklıklarımız, tüm kanallar arasında yenilik yapmamız için gerekli bağlantıları sağlıyor. Bunun yanı sıra, güçlü akreditasyonlara sahibiz. Mimeda, Amazon Ads (ve daha fazlası) gibi platformlarda eğitim almış bir sürü çalışanımız var.

Programatik ve çok kanallı uzmanlardan oluşan özelleşmiş ekibimiz, ajanslara ve müşterilere danışmanlık verir, strateji oluşturur, uygulamaya geçirir ve sonuçları yönetir.

Programatik uzmanlığımız benzersizdir. 87 pazarda 700’den fazla uzmanla, tüm ekibimiz yüksek DSP akreditasyonuna sahip olup, GroupM Programatik Mükemmellik El Kitabı ve Mükemmellik Gösterge Tabloları sayesinde küresel ölçekte en iyi uygulamalar ve ölçülebilir başarıları elde ediyoruz. Ölçeğimizi, sadece en iyi medya teknolojisi ve veri fiyatlarını elde etmek için değil, aynı zamanda müşterilere değer katmak amacıyla içgörü sağlayarak akıllı teklifleri mümkün kılan özgün teknolojiye yatırım yapmak için de kullanıyoruz.

Google DV 360, The Trade Desk ve Amazon DSP üzerindeki en büyük alıcılardan biri olarak, pratikteki uzmanlığımız, piyasadaki tüm büyük DSP’leri kapsıyor. Bununla birlikte AI destekli optimizasyonlar için akıllı teklif verme imkanı sağlayan gelişmiş analizler ve içgörüleri kullanabilmemiz fark yaratan avantajlarımızdan biridir.

Ama bununla yetinmiyoruz. Ayrıca marka güvenliği, dolandırıcılıktan arındırılmış ve şeffaf medya ile veri kalitesi sunmak da en büyük sorumluluklarımızdan.

Goat, Türkiye’deki varlığıyla, influencer tabanlı sosyal medya pazarlama çözümleri sunarak markaların daha geniş kitlelere ulaşmasını sağlar. Yaratıcı ve yenilikçi influencer kampanyalarıyla müşteri başarısını garantiliyoruz. Goat, dünya çapında 30’dan fazla pazarda 350’den fazla çalışanıyla faaliyet göstermektedir ve 2023 yılında WPP tarafından satın alınarak GroupM’in bir parçası olmuştur.

Goat’un teknik kabiliyetleri arasında gelişmiş veri analiz yetenekleri ve yapay zeka destekli araçlar bulunmaktadır. Bu sayede, markaların kampanya performansını üst düzeye çıkartmak için detaylı analizler sunmaktayız. Goat’un exclusive özellikleri ve teknolojik altyapısı, kampanya optimizasyon süreçlerini en etkili şekilde yöneterek marka mesajlarının hedef kitleye doğru zamanda, doğru yerde ulaşmasını sağlar.

Meta, TikTok ve diğer temel sosyal platformlarda dünyanın en büyük reklamverenlerinden biri olarak, GroupM Nexus Sosyal Medya Uzmanlıkları ekibi, GroupM’in küresel yetenek havuzunun gücünü, ölçeğimizi, harcama gücümüzü ve derin platform ilişkilerimizi birleştirerek, 100 küresel markanın 75’i ile çalışarak öne çıkan müşteri sonuçları sunuyor.

Müşteri odaklı yeniliklerimiz, veri kullanımı, platform kullanılabilirliği ve ticaretin kesişim noktasında hayat buluyor ve ekiplerimiz bütçe tahsisi, strateji, planlama, uygulama ve raporlama aşamalarında tam optimizasyon sağlamak için entegre medya yaklaşımlarından içgörüleri ve hedef kitleleri birbirine bağlıyor.

Her sektörden markalarla, her sosyal media platformda çalışıyor ve tüm ana sosyal medya platformlarıyla çeyrek dönemde bir iş incelemeleri yaparak, müşteriler için ilk hareket avantajları elde ediyoruz. Bunlar arasında ilk TikTok Küresel Ortaklığı ve Snapchat’in AR Labs Ortaklığı da bulunuyor. Meta Müşteri Konseyi, Pinterest Küresel Danışma Kurulu, Reddit Ürün Danışma Kurulu, LinkedIn Ölçüm Konseyi gibi önemli liderlerin temsil edilmesiyle, sektör genelindeki düşünce liderleriyle bağlantımız sayesinde, ekiplerimize ve müşterilerimize fayda sağlayacak ürün iyileştirmelerini bilgilendirmeye yardımcı oluyoruz.