Meta, TikTok ve diğer temel sosyal platformlarda dünyanın en büyük reklamverenlerinden biri olarak, GroupM Nexus Sosyal Medya Uzmanlıkları ekibi, GroupM’in küresel yetenek havuzunun gücünü, ölçeğimizi, harcama gücümüzü ve derin platform ilişkilerimizi birleştirerek, 100 küresel markanın 75’i ile çalışarak öne çıkan müşteri sonuçları sunuyor.
Müşteri odaklı yeniliklerimiz, veri kullanımı, platform kullanılabilirliği ve ticaretin kesişim noktasında hayat buluyor ve ekiplerimiz bütçe tahsisi, strateji, planlama, uygulama ve raporlama aşamalarında tam optimizasyon sağlamak için entegre medya yaklaşımlarından içgörüleri ve hedef kitleleri birbirine bağlıyor.
Her sektörden markalarla, her sosyal media platformda çalışıyor ve tüm ana sosyal medya platformlarıyla çeyrek dönemde bir iş incelemeleri yaparak, müşteriler için ilk hareket avantajları elde ediyoruz. Bunlar arasında ilk TikTok Küresel Ortaklığı ve Snapchat’in AR Labs Ortaklığı da bulunuyor. Meta Müşteri Konseyi, Pinterest Küresel Danışma Kurulu, Reddit Ürün Danışma Kurulu, LinkedIn Ölçüm Konseyi gibi önemli liderlerin temsil edilmesiyle, sektör genelindeki düşünce liderleriyle bağlantımız sayesinde, ekiplerimize ve müşterilerimize fayda sağlayacak ürün iyileştirmelerini bilgilendirmeye yardımcı oluyoruz.