GroupM Yatırımları

REKLAMIN İNSANLAR İÇİN DAHA İYİ ÇALIŞMASINI SAĞLAYAN SORUMLU, ÖLÇEKLİ VE YENİLİKÇİ YATIRIM ÇÖZÜMLERİ TASARLIYORUZ.

Eğer bir reklam görülmüyorsa, bu reklamın bir değeri yoktur. Marka güvenliği, birinci sınıf ilişkiler ve önde gelen gizlilik ilkeleri rehberliğinde GroupM’in medya yatırımları, küresel pazardaki 3 reklamdan 1’ini temsil ediyor. Modern yatırım hizmetleri aracılığıyla, işleri ileri taşıyan hedeflere para yatırıyoruz.

PARTNERLİKLER

Google, Meta, Amazon, TenCent, Alibaba ve diğerleri üzerinde en büyük alıcı olmak da dahil, tüm medyanın 1 numaralı küresel satın alıcısı olarak, müşterilerimiz adına yılda 50 Milyar Dolardan fazla yatırım yapıyoruz. Daha güçlü planlama aktivasyonu ve anlaşma değeri yaratmak için kendi verileriyle bizimkiler arasındaki boşluğu kapatmamıza olanak tanıyan önemli küresel, bölgesel ve yerel medya tedarikçileri ile benzersiz bir ortaklık yaklaşımına sahibiz. Sonuç olarak, müşterilerimiz Fiyatlandırma, Yenilik, Veri ve Araştırma, ve Danışmanlık üzerine avantajlar elde ederler.

SÜREÇ

Çıtayı her zaman yukarı taşıyoruz.  Hacmimiz ve avantajımız, en iyi ürünleri ve hizmetleri oluşturmamıza ve dağıtmamıza olanak sağlıyor ve Trusted Marketplace aracılığıyla şeffaf, yüksek kaliteli medya tedariğine erişimimiz var. Müşterilerle açık iletişimi sürdürerek ve düzenli denetimler yoluyla uyumluluğu sağlayarak, pazar yerinin bütünlüğünü eğitmeye ve uygulamaya yardımcı oluyoruz.

İNSAN KAYNAĞI

Diğer tüm holding şirketlerinden daha fazla uzmanlığa ve eğitime sahibiz. Dünya çapında 5.000 uzmanla Google, Meta, Amazon ve daha fazla partner için 1 numaralı en akredite ajansız. İnsan kaynağımız, ekiplerimize rekabet avantajı sağlayan platform ve program eğitimlerine özel ve erken erişime sahiptir ve büyük küresel şehirlerdeki ofislerle birlikte, ekipler tüm topluluğu daha güçlü ve akıllı hale getiren en iyi uygulamaları ve öngörüleri paylaşırlar.

Gelecek İÇİN Yatırım

Sorumlu Yatırım Çerçevemizin beş maddesi - Marka Güvenliği, Veri Etiği, Çeşitlilik, Eşitlik ve Kapsayıcılık, Sorumlu Gazetecilik ve Sürdürülebilirlik - reklamcılığın insanlar için daha iyi çalışmasını sağlama taahhüdüyle müşterilere hizmet ettiği yeni bir medya çağına işaret ediyor.

İnsanlarla olan bağlantıların güvenilirliği için marka güvenliliğine uygun bir ortamda görülen reklamlar kritiktir. GroupM, teknoloji çözümleri ve ölçümleme çerçevelerinin ve standartlaştırılmış tanımların oluşturulması yoluyla yeni ve yerleşik medya partnerleri üzerinden marka güvenliğini yönetmede uzun süredir endüstri lideri olarak hareket ediyor. GroupM Display, Video, and Native & Outstream Görüntülenebilirlik Standartlarının oluşturulması, Global Alliance for Responsible Media (GARM)’ın kurucu ortaklığı, Görüntülenebilirlik ve Marka Güvenliği değerlendirme aracı RADAR’ı başlatması ve ABD’de GroupM Premium Tedarik’in oluşturulması bu anlardan bazılarıdır.

Reklamcılığın daha iyi çalışması için markaların, ekosistemi iyileştiren ve olumlu toplumsal değişimi yönlendiren tedarikçi çeşitliliğine, medya yatırımı yapması gerekiyor. GroupM, yeterince temsil edilmeyen sesleri ve toplulukları destekleyen ve onlara ulaşan sürdürülebilir girişimlerle daha çeşitli kitlelere ulaşan yayıncıları destekler. GroupM, The New Majority Ready Coalition, Multicultural Marketplace ve Media Inclusion Initiative dahil olmak üzere çeşitli girişimlerle, özellikle Amerika Birleşik Devletleri’nde olmak üzere dünya çapında değişen demografiyi desteklemek için son birkaç yılda ciddi bir duruş sergiledi.

Etik ve sorumlu medya yatırımı, topluluklarımız için mızrağın ucudur. Orta ölçekli ve yerel haber kuruluşlarının endişe verici oranlarda yakınlaştığını, toplulukların güvenilir, yerel haber kaynakları tarafından yetersiz ve/veya hizmetsiz bırakıldığını şimdiden görüyoruz.        Doğru araçlara ve yerleşimlere stratejik olarak yatırım yapmak, güvenilir haber ve yayın ekosistemlerinin yeniden oluşturulmasına yardımcı olur. 2020 yılında GroupM, 31 ülkede yerel satış noktalarıyla sert haber içeriklerinin yanında reklam satın alma yapabilmek için marka güvenliğine uygun bir ortam oluşturmak adına Global Local News Marketplace’in ve TripleLift partnerliği ile Help Journalism PMP’nin başlatılmasına veya oluşturulmasına yardımcı oldu.

Etik sıralaması, şirket güveni için yeterlilikten üç kat daha önemliyken, verilerin ‘izinli’ olup olmadığına ilişkin ikili kararlar artık sektörümüzde sürdürülebilir değil. GroupM’in veri etiği felsefesi ‘yapabiliyor olmanız, yapmanız gerektiği anlamına gelmez’ şeklindedir ve uzun süredir tüketicileri veri kararlarının merkezine yerleştirmiştir.

Verilerin iyi ve kötü kullanımı arasındaki çizgiyi tanımlamaya yönelik sesler yükseldikçe, 2021 Şubat ayında, GroupM veriye dayalı medya taktikleriyle ilgili etik karar vermeye tutarlı bir yaklaşım sağlamak için endüstrinin ilk aracını yarattı – The Data Ethics Compass. Bu küresel web uygulaması, ajanslara veri varlıklarının etik risk düzeylerini dikey ve coğrafi alanlarda hızlı ve tutarlı bir şekilde değerlendirmesine olanak tanımakta.

2021’de WPP 2025 yılına kadar faaliyetlerinde ve 2030 yılına kadar tüm tedarik zincirinde net sıfır karbon emisyonuna ulaşma taahhüdünü duyurdu. Medya yatırımlarının bir karbon ayak izi vardır ve bir kampanyanın karbon emisyonlarını azaltmak, daha sürdürülebilir bir ekosistem yaratmada, reklamcılıkta ve diğer alanlarda kritik öneme sahiptir. GroupM’in hedefi, ayak izi analizi ve dengeleme yaklaşımı aracıyla, medyayla ilgili emisyonları değerlendirmek ve azaltmaktır.