Neler Yapıyoruz?

Geleneksel ve klasiklemiş "medya ajansı" yeteneklerini, müşterilerimiz ve tüketiciler için işimizi daha amaçlı, kapsayıcı, şeffaf ve eğlenceli hale getiren bir filtreden geçirerek daha holistik bir yaklaşımla ilerliyoruz.

Müşteri Servisleri

Müşterilerimiz kazanınca, biz kazanıyoruz.

Hizmet prensibimiz tektir: müşteriler kazandığında biz de kazanırız. Sade yapısı, tutarlı kalitesi ve tüm dikkatin odak olduğu ticari sonuçlarıyla birinci sınıf müşteri hizmeti bizim birincil görevimizdir. Müşterilerimiz, küresel pazarda 60 milyar dolarlık medya harcamasını temsil eden ölçeğimizden yararlanmaktadır (COMvergence, 2021).

Medya Stratejisi

Strateji fedakarlıktır.

Odak noktamız, müşterilerimizin işletmeleri için en önemli olan tüketicilerle etkileşimini sağlamaktır. Tüketicilerimiz ve markaların onlara sağlayabileceği değer hakkında modern ve net bir anlayışa sahibiz. Milletler ve tüketiciler dünya çapında dönüşürken, kültürel ve veriye dayalı içgörüler ve güçlü medya stratejileri aracılığıyla reklam & iletişim süreçlerinin en iyi şekilde hayata geçirilmesini sağlıyoruz.

Medya Yatırımları

Yatırım bütünlüğü (360 bakış açısı) her şeydir.

GroupM’nin küresel ölçeğiyle birleştiğinde, marka güvenliği ilkesinin (brand safety) yönlendirdiği medya yatırımları, önde gelen gizlilik ilkeleri ve üst düzey bağlantılarımızla, global pazardaki her 3 reklamdan 1’ini temsil ediyoruz. Modern yatırım hizmetleri aracılığıyla, işletmeleri ileriye taşıyan hedeflere yatırım yapıyoruz.

Veri bilimi

Geleceğe yön veren ve veriye dayalı ileri seviye çözümler

GroupM Türkiye Data Analytics Services ekibi, hem şu anın hem de geleceğin tüketici ihtiyaçlarını ve iş problemlerini, veriye dayalı analizlerle derinlemesine anlayarak bütünsel ve ileri seviye teknolojik çözümler sunmaktadır.

Teknolojik Gelişmeler

Teknolojiyi ölçeklendirirken, derinleştiriyoruz ve pazarda bir üst seviyeye taşıyoruz.

GroupM’in teknoloji misyonu iki yönlüdür: müşteriler için test edilmiş ve etkili ürünler sağlamak için ölçeğimizin kullanılması ve markaların medyanın geleceğini bugünden oluşturmasına yardımcı olan bütünleşmiş bir teknoloji ve veri yaklaşımı oluşturulması.

Ürünler ve İnovasyon

Teknoloji Partnerliği

Firmalarımızdan AMVG, Telekomünikasyon, bilgi teknolojisi ve medya endüstrilerinin birleşmesi ile kendimizi veri odaklı bir teknoloji ortağı olarak tanımlamamızı sağlar. Mobil ürün geliştirme hizmetleri sağlayıcısı ve dijital medya sağlayıcısı olarak konumlandırılır.

Görülmeyen bir reklamın hiçbir değeri yoktur.

GroupM’nin marka güvenliği tanımı, dijital envanter tedarik zincirindeki tüm risk alanlarını kapsar. Markaların, hedef kitlesi içerisindeki gerçek insanlar tarafından görülen, güvenli ve uygun bir editoryal ortamda sunulan ve akredite, bağımsız üçüncü partiler tarafından dekteklenen dijital reklamlara yatırım yapması gerektiğine inanıyoruz. Reklam içeriği kullanıcı deneyimine ve gizliliğe de dikkat etmelidir.

Kalite ve standartlar için savunucular

GroupM görüntülenebilirlik standartları şunları içerir:

  • Display: Reklam alanının 100% pikselinin en az bir saniye görünür olması
  • Pre-roll and mid-roll video: Reklam alanının 100% pikselinin görünür olması, kullanıcı tarafından sesli olarak başlatılması,  en az 50% tamamlanma
  • Social, in-feed, and outstream video: Social, in-feed, and outstream video: Reklam alanının 100% pikselinin görünür olması, otomatik veya kullanıcı tarafından başlatılması, sesli veya sessiz, en az %50’si tamamlanma*

MRC tarafından akredite edilmiş üçüncü partiler tarafından objektif olarak ölçülen metrikler

* GroupM ve partnerleri tarafından çalışılmış önerilen süre

GroupM görüntülenebilirlik standardımızdaki tüm güncellemeleri içerir.

Çevrimici reklam sahtekarlığına sıfır tolerans

Şu anki tahminlere göre %80’i Çin’de olmak üzere küresel reklam sahteciliğinin 22.4 Milyar dolar olduğu öngörülüyor.  Sektör genelindeki bu sorunu çözmek için önemli kaynaklara yatırım yaparak, dünya çapında sahtecilik ile mücadele etmek için, Amerika Birleşik Devletleri’nde Trustworthy Accountability GroupM (TAG) ‘in ve China Media Assessment Council (CMAC)’in kuruluşu dahil  her girişime öncülük ettik ve katıldık.

Standartların geliştirilmesinde öncülük ederek, endüstri girişimlerini destekleyerek ve en yüksek doğruluk standartlarını koruyarak müşterilerimize yönelik tüm riskleri azaltmayı taahhüt ediyoruz.

Yaklaşık 3.8 milyar insan internete bağlı

Zararlı içerik ve çevrimiçi dezenformasyondaki artış, küresel toplumumuz için bir tehdittir. İçeriksel marka güvenliğini, satınalma, sözleşmeye dayalı koruma, üçüncü partiler aracılığıyla medya kullanımlarının izlenmesini ve doğrulanmasını içeren operasyonel prosedürlerin tanımlanması ve endüstri akreditasyonu ve iş birliğinin bir kombinasyonu ile yönetiyoruz. GroupM, tüketicileri ve markaları korumak için ortak çalışmaya dayalı aksiyonları, süreçleri ve protokolleri tanımlayan bir organizasyon olan Global Alliance for Responsible Media (GARM) üyesidir.

Daha iyi bir çevrimiçi deneyime kararlı

GroupM, müdahaleci olmayan ve müdahele etmeyen reklam formatlarını kullanmaya kararlıdır. Tüketicilerin çevrimiçi reklam deneyimini geliştirmek için kurulan Coalition for Better Ads’in kurucu üyelerinden biriyiz. IAB’nin LEAN Ads programı gibi sektör tarafından kabul görmüş tüm en iyi uygulamaları da destekliyoruz.

Veri gizliliği, değerlendirme ve etik

GroupM GDPR ve CCPA gibi yasalara uygunluk ve ötesinde, kendi teknolojilerinde tasarım yoluyla gizliliği uygulayan ve tedarik zinciri boyunca tüketici gizliliğinin korunmasını teşvik eden bir Küresel Veri Yönetimi programı oluşturmuştur. Bu, tüketicileri bilgilendirmek ve eğitmek için her büyük endüstri girişimini desteklemeyi içerir. Küresel veri değerlendirme standartlarını uyguladık ve etik karar vermenin veri kullanımına tutarlı bir şekilde uygulanmasını operasyonel hale getirmek için araçlar oluşturduk.

Reklam destekli ip ihlaliyle mücadelede lider

GroupM ekipleri, dünya çapındaki pazarlarda, müşterilerin reklamlarını korsan içerik veya sahte ürün ve hizmetler barındıran sitelerin dışında tutmak için tek bir küresel hariç tutma listesi kullanır. GroupM, dijital reklamcılık için en büyük Pazar olan Amerika Bileşik Devletlerin’de Trustworthy Accountability Group (TAG) ’in  kurulmasına yardımcı oldu ve şimdi medya ortaklarının grubun korsanlıkla mücadele programına uymasını gerekli tutuyor.

Üçüncü parti çok önemli

Tüm dijital medya ortaklarını, platformlarında ek üçüncü parti marka güvenliği araçlarına ve ölçümlemelerine izin vermeye çağırıyoruz. Hiçbir yaklaşım kusursuz olmayacak olsa da, sosyal medya platformlarını markalar için daha güvenli hale getirmek için araçlar kullanabiliriz. Müşterilerle riskleri tam olarak anlamak ve tüm cihazlarda ve kanallarda üçüncü doğrulama teknolojilerinin kullanımını desteklemek için sürekli çalışıyoruz.